گریپ فروت و خواب خوش‌
تاريخ : سه شنبه 12 / 9 / 1391برچسب:, | 11:48 AM | نویسنده : امید

گريپ فروت چون داراي كالري كمي است نوشابه بسيار خوبي براي آنهايي است كه مي‌خواهند وزن كم كنند و لاغر شوند. گريپ فروت از پرتقال كمتر قند دارد.

گريپ فروت تميزكننده بدن از مواد سمي است و اين مواد را سريعا دفع مي‌كند و دليل آن اين است، هنگامي كه از گريپ فروت استفاده مي‌‌كنيد، به علت دفع مواد زائد ممكن است اسهال بگيريد.

گريپ فروت داروي خواب است. اگر مي‌خواهيد خواب خوش و سنگين داشته باشيد يك گريپ فروت و يا آب آن را گرفته قبل از رفتن به رختخواب آن را بخوريد.

گريپ فروت ضدسرماخوردگي است و تب را پايين مي‌آورد، در هنگام سرماخوردگي و تب آب گريپ فروت بنوشيد.

گريپ فروت به دليل ترش بودن ترشح اسيد معده را بيشتر مي‌كند پس بايد آن را قبل از غذا مصرف كرد تا اشتها را تحريك كرده و غذا را زودتر هضم كند.

آنهايي كه كليه و مثانه و كيسه صفرايشان سنگ توليد مي‌كند، حتما بايد گريپ فروت بخورند، زيرا گريپ فروت از درست شدن سنگ جلوگيري مي‌كند.

خوردن دو عدد گريپ فروت در روز احتمال حمله قلبي را به نحو بارزي كاهش مي‌دهد، بنابراين كساني كه در خانواده‌شان سابقه قبلي و بيماري قلبي وجود دارد حتما بايد از گريپ فروت استفاده كنند.براساس تحقيقات انجام شده در پوست اين ميوه مواد ضدسرطان وجود دارد.

هسته گريپ فروت نيز خواص بسياري دارد زيرا ميكروب‌كش و ضدقارچ است البته عصاره هسته گريپ فروت به صورت قرص و كپسول در فروشگاه‌هاي گياهان دارويي و يا برخي از داروخانه‌ها موجود است، مي‌توانيد خريداري كرده و مصرف كنيد و يا اين كه هسته‌هاي گريپ فروت را جمع‌آوري كرده و خشك كنيد سپس در داخل آسياب برقي ريخته و پودر كنيد و هر روز مقدار يك قاشق چايخوري از آن را با آب ميل كنيد يا اين كه همان‌طوري كه گفته شد همه گريپ فروت را با پوست سفيد و هسته آن در داخل مخلوط‌كن برقي ريخته و مصرف كنيد.

توجه داشته باشيد گريپ فروت را نبايد به همراه تعدادي از داروها خورد، زيرا اثر آنها را چند برابر مي‌كند، مثلا كسي كه داروي فشارخون مصرف مي‌كند، اگر آن را با گريپ فروت بخورد اثر دارو زيادتر شده و شخص فشارخونش بشدت پايين مي‌آيد و خطرناك است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • دانلود فیلم