راز زيبايي در پودر گندم
تاريخ : سه شنبه 12 / 9 / 1391برچسب:, | 11:47 AM | نویسنده : امید

راز زيبايي در پودر گندم

متخصصان پوست، مو و زيبايي معتقدند جوانه گندم در درمان ريزش مو، رفع شوره سر و انواع جوش‌هاي صورت در ناراحتي‌هاي پوستي موثر است و مي‌توان پودر آن را به همراه ماست تازه براي ساخت ماسك‌هاي زيبايي مورد استفاده قرار داد.

به گزارش ايسنا، سلينوم و منيزيوم موجود در جوانه گندم در پيشگيري از ابتلا به انواع سرطان‌ها موثر است.

پودر جوانه گندم مكمل غذايي پرارزشي است كه سرشار از ويتامين E و ويتامين‌هاي گروه B است.

همچنين كساني كه از يبوست، خستگي و بي‌حالي، كلسترول بالا و دردهاي عضلاني رنج مي‌برند، بايد از اين ماده غذايي كمك بگيرند. براي لاغر شدن، پودر جوانه گندم را همراه با ماست يا سالاد كاهو 10 دقيقه قبل از صرف غذا و براي چاق شدن، آن را 10 دقيقه بعد از غذا مي‌توان مصرف كرد.

جوانه‌ها موادغذايي هستند كه با روند طبيعي، رشد و توليدشان در گروه سبزي‌ها، آن هم با ارزش غذايي بالا از نظر ويتامين‌ها و املاح محسوب مي‌شوند.

مردان در سنين مختلف، بين 10 تا 30 درصد بيشتر از زنان به پروتئين و ويتامين‌هاي B12، A، B6 و اسيد فوليك و املاح كلسيم، فسفر، روي و يد نياز دارند. اما در خصوص زنان باردار و شيرده، بالاترين نيازهاي غذايي در نظر گرفته شده و حتي در مواردي از مقدار مصرف مردان نيز به مراتب بيشتر است.

در سنين بالا به علت تحرك كمتر، نياز بدن به انرژي كاسته شده، ولي در مقابل نياز به ويتامين‌ها، املاح و پروتئين افزايش مي‌يابد. با مصرف جوانه‌هاي مختلف مي‌توان مقدار قابل توجهي از ويتامين‌هاي B را به بدن رساند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • دانلود فیلم