سيب بخوريد تا لثه‌هايتان تقويت شود
تاريخ : سه شنبه 12 / 9 / 1391برچسب:, | 11:41 AM | نویسنده : امید

‌سيب مانع از تشكيل اسيد اوريك در بدن شده و خوردن آن براي نقرس، روماتيسم و تصلب شريان‌ها مفيد است. همچنين خوردن سيب پس از مصرف غذا براي تقويت لثه‌ها مفيد است.
متخصصان تغذيه مي‌گويند:‌ ويتامين‌هاي سيب بيشتر در پوست آن قرار دارد، بنابراين اگر اين ميوه با پوست خورده شود، مفيدتر است.مصرف سيب رسيده براي ورم حاد روده اطفال، اسهال خوني و تب‌هاي حصبه‌اي مفيد است. پوست سيب خشك شده به صورت جوشانده براي رفع ورم مفاصل، روماتيسم و ناراحتي‌هاي كليه كه منجر به كاهش ادرار مي‌شود بسيار مفيد است، زيرا مدر بوده و دفع اسيد اوريك را تسهيل نموده و فعاليت دستگاه گوارش را تنظيم مي‌كند.

بسياري از مطالعات نشان داده است كه پكتين موجود در سيب مي‌تواند به حفظ سطح قند خون كمك و آن را ثابت كند، بنابراين براي افراد مبتلا به بيماري ديابت، سيب به طور خاص مفيد است.


همچنين پژوهشگران دريافته‌اند اشخاصي كه بيشتر از ديگران سيب مي‌خورند، كمتر به سرماخوردگي و ناراحتي‌هاي قسمت فوقاني دستگاه تنفسي دچار مي‌شوند.


خوردن سيب با پوست، سطح قند خون را به آهستگي و براي مدتي بالا نگه مي‌دارد، بنابراين پس از خوردن سيب كامل، شخص احساس سيري بيشتري مي‌كند و براي كاهش وزن مناسب است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • دانلود فیلم