لیموترش ،درمان کننده قوی‌
تاريخ : سه شنبه 12 / 9 / 1391برچسب:, | 11:35 AM | نویسنده : امید

لیموترش ،درمانگر و ضدعفوني گر‌ قوي‌
ليموترش به علت داشتن خواص اسيدي، ضدعفوني‌كننده قوي است. حتي اگر در مسافرت‌ها به آب آشاميدني مشكوك هستيد، كافي است چند قطره آب ليموترش را در آن بريزيد، كاملا استرليزه كرده و ميكروب‌هاي موجود در آب را از بين مي‌برد.
افرادي كه مي‌خواهند خود را لاغر كنند اگر صبح ناشتا آب ليموترش را با يك ليوان آب مخلوط و مقدار كمي عسل به آن اضافه نمايند و آن‌را بنوشند تا ظهر احساس گرسنگي نمي‌كنند.
ليموترش همچنين براي گلودرد بهترين دارو است. يك قاشق چاي‌ خوري آب ليموترش را در آب نيم‌گرم بريزيد و با آن غرغره كنيد ورم گلو و گلودرد را برطرف خواهد كرد.
براي گرفتگي بيني و زكام كافي است چند قطره آب ليمو را با يك قاشق چايخوري آب مخلوط كرده و در بيني بچكانيد. براي رفع ورم معده و روده بايد يك ليموترش را با پوست و هسته له كنيد و آن‌را با يك ليوان آب سرد و يك قاشق عسل مخلوط كرده و به مدت يك ساعت قبل از خواب بنوشيد.


براي جلوگيري از خونريزي بيني كافي است كه يك تكه پنبه را آغشته به آب ليمو كرده و در سوراخ بيني قرار دهيد، خون دماغ را برطرف خواهد كرد.


اگر در صورت شما لك و جوش قرمز رنگ وجود دارد مي‌توانيد آن را با آب ليمو و نمك درمان كنيد. بدين ترتيب كه در مقداري آب ليمو نمك اضافه كرده و آن‌را با پنبه روي صورت خود بماليد تا لكه‌ها و جوش‌ها را برطرف كند.


بهترين دارو براي پوست دست شما مخلوط گليسيرين و آب ليمو است. آب ليمو و گليسيرين را به نسبت مساوي مخلوط و به دست‌هاي خود بماليد. در زمستان براي جلوگيري از سرمازدگي دست‌هاي خود را با آب ليمو ماساژ دهيد. خوردن آب ليمو سنگ‌هاي كليه را نيز دفع مي‌كند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • دانلود فیلم